dimecres, 12 de maig del 2010

La il·lusió dels aficionats ho és tot.

Ha arribat al mail de la penya el correu electrònic d'un gran amic i un gran aficionat al futbol. En aquest cas és palpable la il·lusió dels aficionats del Tottenham  pel sol fet de poder jugar la Champions League, està clar que cada club juga la seva competició i la nostra és la mera permanència però seria molt bonic que en algun moment es generés un clima d'escalf i de caliu i s'acabessin les samarretes del Girona FC a la botiga del Club.

"Aquest cap de setmana , el meu pare i els meus nebots han estat a Londres, el viatge, era per anar a veure una cantant, anomenada July Andrews. No us explico el que va ser el concert.

Li vaig encarregar al meu pare , que em portès una samarreta dels Spurs, del meu Tottenham, i una per al meu fill de dos anys. El meu pare, encantat em va dir que ja me la portaria.

Rebo una trucada el diumenge. El meu pare, enrabiat em diu que si el Tottenham ha guanyat la lliga o què ha passat. No hi ha samerretes del Tottenham a tot Londres.

Jo, no m'ho crec i miro a la Web dels Spurs què pot passar amb les samarretes.

SOLD OUT.
Puma s'ha quedat sense samarretes.

La fantàstica temporada del Tottenham , històrica , jo diria, ha fet que la passió pel club es dispari. No era per norma general , jugar a Europa, anar a la UEFA o a Recopa, però a la Champions? No era ni un plantejament, fins que els fitxatges, la gent, la estructura del club va ser rebatejada, es va girar com un mitjó i es va plantejar fer un club guanyador, un club per poder aspirar a fer coses grosses.

No som el Chelsea, no som el Man United, però temps, temps és el que necessiten els Yids per poder estar a l'alçada dels grans a Europa.

Aquest any a White Hart Lane, The Lane, tots han llepat, tots els grans han sortit amb la cua entre cames i sobretot els odiats Gunners, els arxi despreciats Blues, els deixats de banda Hammers. Anar a The Lane era una tortura, era saber que els punts eren perduts. Que li preguntin al Wigan que va marxar amb 9 gols al sarró. Que li preguntin al Chelsea o al Man City, que igualment com nosaltres lluitava per la Champions.

I es que ha creat il•lusió, poder estar a Europa, amb els grans, amb els que fan el millor futbol. Això no té preu i menys si no t'ha passat mai.


Que no hi ha samarretes ? Ja en faran!


El que no en poden fer més és de Satisfacció, aquesta ja la portem a dins.


TO DO IS TO DARE"