dimarts, 19 d’octubre del 2010

Xirois o Cheerleaders?

Excuseu el que podríem definir com una actualització de baix perfil però ja fa dies que tinc el rum – rum per dins i tard o d’hora o havia de dir i crec que malgrat tot ho exposo d’una forma prou educada.

El fet és que el que va començar com una novetat i una nota de color i caliu a l’estadi ha esdevingut un autèntic malson i una tortura a l’oïda. Em sembla molt bé que hi hagin “xarangues” a l’estadi, fins i tot una mascota o gegants i cap grossos (als últims personatges m’hi podria incloure jo mateix) però lo d’aquesta banda és criminal, desconec com seran les seves “performances” al gol sud però al gol nord, tinc la impressió que vénen a assajar i sincerament molesten.

La realitat és que estan la major part de l’estona xerrant entre ells i la que algú anima, que tots sabem que a Montilivi és una heroïcitat, comencen amb l’orgue de grills fins que la gent calla però la cosa no s’acaba aquí, òbviament aquesta gent passa llargament del futbol i n’hi ha que no entenen que en transcurs d’un partit no es pot fer sonar un xiulet, mig gol nord es moria de vergonya aliena quan després de dir-ho dos cops per megafonia, va tenir que venir un senyor de seguretat a dir-li a una noia que no bufés el xiulet mentre es jugava, trist però cert.

He vist al bloc dels immortals que al basquet la cosa és una mica diferent i el grup d’animació que hi ha de ben segur escalfaria més l’ambient que aquest grup de vailets i jovenetes.

Us convido a votar:
Què voleu a Montilivi, Xirois o Cheerleaders?