diumenge, 15 de febrer del 2009

El "Palco dels Sastres", els "pillos" del futbol


M’ha fet molta gràcia veure aquesta referència a la Llotja dels Sastres a l’edició d’avui del Diari de Girona.


Em va sobtar veure tantíssima gent a dalt del turonet, segons el diari s’hi van aplegar més de 100 “seguidors”.

És curiós que la segona pitjor entrada de la temporada a Montilivi coincideixi amb la segona millor “entrada” a la Llotja dels Sastres, la millor "entrada" de la temporada al "palco dels sastres" va ser concretament el dia del Saragossa i us reprodueixo una imatge impagable on es pot apreciar que no hi cap ni una agulla i a més hi havia aparcat el bus d’un conegut prostíbul de Girona.

El que potser no sap tothom és que el “Palco dels Sastres" existeix realment i era allí on els avis dels “pillos” ja podien veure els partits de franc, de fet hi ha un carrer que en porta el nom i fins i tot vaig fer una foto on s’aprecien les magnífiques vistes a l’antic estadi de Vistalegre.

És un camí que porta de Vista Alegre al barri de Les Pedreres i s'acaba on ara hi ha l'Hotel AC.
El que no he pogut trobar és perquè es va batejar amb el nom de “palco dels sastres” si algú ho sap que ho escrigui als comentaris ja que estem força encuriosits.


Molta gent s’empipa pels "seguidors" que s'apleguen al “Palco dels Sastres", jo us confesso que ara que la ciutat té aeroport, universitat, gent de tot arreu, d’aquí dos dies l’AVE, auditori... em fa certa gràcia que en algunes coses encara ens portem com un poble, al capdavall els “satres” no fan mal a ningú, fins i tot certa enveja quan alguna vegada no em notava els peus de fred al gol nord i veia els “sastres” amb un bon foc de llenya i un porró de vi...